داربست پایه دار که زیر شاخه ایی از  داربست های فلزی قرار دارد در این نوع از داربست ها مناسب موقعیت هایی هستند که لازم به ذکر است به تدریج یک داربست رو به راه شود. زیرا باید توجه کافی را داشت که در این نوع داربست بیش از سه صف رسیک بسیار بدی خواهد بود. همچنین در صف اول از زمین یا طبقه‌ ای که داربست روی آن قرار گرفته می شود و نباید بیش از 4 و نیم متر باشد. پایه‌ ها در این داربست قاعدتا ثابت هستند و تَبَحُری برای بالا و پایین آمدن از نردبان استفاده خواهد شد.

همچنان داربست های پایدار قطر های متفاوتی را دارند و همینطور در برج ها و ساختمان ها هم مورد استفاده قرار گرفته می شوند پایه‌ های عمودی داربسـت پایه دار یا همان لوله‌ های استاندارد آن ها نقش به سزایی را در محکم نگه داشتن داربسـت را دارند که حداکثر فاصله قُطر آن ها از هم حدودا ۲ متر است. در این بخش ار داربست های فلزی پایه دار بیشتر برای مسائل امنیتی و مسئولیت بیشتری برای حفظ ساختمان و پایداری و استحکام بیشتر در میله ها از نکات مهم داربست پایه دار است , این نوع از تجهیزات که کیفیت های بالا به کار برده می شوند و از آن ها می توان برای فاصله با هر ارتفاعی استفاده کرد. در قسمت داربست پایه دار همه ی پایه های استاندارد آن در یک خط مستقیم قرار دارد.

افزایش ارتفاع بلندی داربست فلزی پایه دار حتما باید به عنوان پایه عظیم الجسه ، همانند یک ساختمان چند طبقه با رد پای بسیار بزرگ نیست .  زمانی که شما نیاز به کار در ارتفاع بزرگی را دارید ، راه حل های داربست سیما ساز این امکان را می دهد که بتوانید به مقیاس مورد نیاز خودتان دسترسی کامل را داشته باشید.

بیشتر بخوانید...
ستون داربست

از عملکرد بسزا داربست پایه‌ دار

پشته هایی با شکل و حالت عمودی برای وصل کردن لوله های پایه دار داربست در حالت عمودی به کار رده می شود دفتر کل لوله های افقی که برای پایدار ماندن لوله های عمودی برای طاقت بهتر به کار برده خواهد شد همچنین برای جلوگیر گرفتن از خم شدن لوله های افقی یا همان ترانزوم هم به کار می رود. از عملکرد داربست پایه دار که در تمامی داربست ها و بست های عمودی و افُقی قابل انعطاف است , و در نشیب های سازگار و بنا به احتیاجات گاهی به جای پله‌ ها از سطح های شیب دار و همواره های فراز و نشیب استفاده می‌ شود.

پله‌ ها در سازه‌ های محکم و همیشگی به طور عمودی بوده و از ارتفاع حداکثر ۲ متر به بالا دارای پشت طناب قرار دارند. و اگر بر روی پله ها از روی تخته برای عبور و دوره بهتر استفاده می‌ کنید لازم به ذکر است که حتما آن ها را با یک سیم محکم ببندید. تخته‌ های داربسـت روی صفحه و پاگرد ها را تحت پوشش قرار داده و در دو آخر آن ها دارای لب طناب یا تسمه ی فلزی هستند. که دارای احتیاط در همه ی پشته ها و سکو های داربست مورذ استفاده قرار می گیرد

در پایه های نردبان‌ ها که در معضل های متفاوت ساخته می‌ شوند و کاربرد های متفاوتی دارند. و حتما قبل از کار از پایان اجزای نردبان تفتیش می شود و برای کار های الکتریکی از نوع نارسانا آن استفاده بشود. و اگر از نردبان‌ های چوبی و کوچک برای کار استفاده نکنید. در این واسطه بالا و پایین نردبان را به جای محکم ببندید. موقع بالا و پایین رفتن حتما صورت شما رو به نردبان باشد. ‌استفاده از قطعات بُنجُل و یا شکسته، خمیده و خراب در داربسـت ممنوع است.

داربست مثلثاتی

رعایت های ایمنی در داربست پایه دار

رعایت کردن نکته های امنیتی در نمایش داربست فلزی پایه دار از متداول ترین بخشی است که باید به آن دقت کافی را داشته باشید. و همینطور از جمله مواردی هستند که در جهت حفظ و شرایط نکته های امنیتی که باید به آن توجه داشته باشید ، در این است که استفاده از افراد مجرب در نمایش و نصب کردن داربست می باشد. و در کنار آن هم استفاده از ابزارات و وسایل هایی که از نوع جنس , خاصیت و کیفیت بالایی برخودار باشد نیز بسیار دارای حائز اهمیت می باشد. و آن چه که از اهمیت زیادی برخوردار است ، نبود استفاده از قطعات و اجزا هایی است که نا مورغوب است یا شکسته شده یا دچار خم شدگی باشند.

بیشتر بخوانید...
داربست آلومینیومی

طی کردن دوره های آموزشی که برای افرادی که قصد نصب قطعات و اجزای داربست را دارند ، از نکته های متداول و الزامی است و در این زمینه و سبک می باشد. برای همین آموزش نصب کردن قطعات مختلف یک داربست از متداول ترین مواردی نیست که یک فرد بدون اینکه دوره های آموزشی بتواند طی بکند نسبت به انجام آن اقدام ملاحضه می فرماید. اما در جهت خصوص و اطلاعات بیشتر از داربست ها در قسمت درباره ما و برای انجام داربست های فلزی در قسمت تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید

5/5 - (1 امتیاز)
5/5 - (1 امتیاز)